23 юли 2009

Хората на Бойко

Това писмо от г-жа Танева е публикувано на уеб страницата на ГЕРБ. Препечатваме го дословно, с всичките му правописни грешки:

УВАЖАЕМИ г-н БОРИСОВ,



С настоящето изявление Ви изказвам моята благодарност за доверието, което ми гласувахте, номинирайки ме за Министър на земеделието и храните.

От обявяването на номинацията ми за Министър започнаха спекулации относно досегашната ми работа и кариера като изпълнителен директор на акционерно дружество и потенциален конфликт на интереси в тази връзка. Аз Ви гарантирам, че такъв конфликт на интереси няма и не може да има, подала съм си молба за освобождаване от управителните органи на всички търговски дружества. Въпреки това съм наясно, че атаките срещу ПП ГЕРБ и Министерството сигурно биха продължили по този въпрос. Изхождайки от виждането ми, че най-важно е общественото доверие, с което едно ново правителство ще стартира работа, не биха искала по никакъв начин да се поставя под съмнение държавническия интерес на всички членове на новия кабинет. Аз съм се включила в политическия живот на страната ни за първи път с ПП ГЕРБ, защото съм видяла у Вас Държавническо мислене и шанс България да бъде управлявана в полза на обществото. Затова желанието ми е да бъде оттеглена номинацията ми за Министър на земеделието и храните, и да продължа работата като народен представител в 41-то Народно събрание, вземайки активно участие в законодателния процес, и подпомагайки изпълнителната власт.

Пожелавам успех на новото правителство и успешна работа на 41-то Народно събрание.


Какво разбираме от това писмо?
1. Че предложената за министър г-жа се е включила за пръв път в политиката с ГЕРБ, защото е видяла у Него държавническо мислене.
2. Че г-жа Танева мисли, че мисленето на Бойко Борисов е държавническо.
3. Че нищо чудно, че правителството изглежда по този начин.

Няма коментари:

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).