27 септември 2007

Бойко Борисов и генералната измяна

Иво Беров е публикувал анализ на предизборните обещания на Борисов от 2005 г. Вижте някои от тях или посетете блога на г-н Беров за целия текст.




А обещанията на генерал Бойко Борисов преди да стане кмет могат да се намерят в неговата прочута Интернет страница “Генералната промяна”
Тоест обещания на генерал Бойко Борисов преди да стане кмет не могат да се намерят в неговата Интернет страница “Генералната промяна “
Вече не. Защото председателят на ГЕРБ Цветан Цветанов ги е махнал. Ама не ги е махнал за да не могат столичани да видят какво наобеща Бойко Борисов преди години. Махнал ги е, “за да ги допълни и обнови “ по собствените му думи.

И не задруго, ами за да помогнем на Цветан Цветанов в неговата обновителна и допълнителна дейност ние потърсихме из Мрежата някои от забравените обещания на Бойко Борисов и решихме надлежно да ги сведем до знанието на Цветанов.

[...]

- Обещание :Ще реша проблема с боклука като в Мюнхен, където със 179 камиона и 390 човека се извозва боклука на града.

Оправдание : Не извозих боклука, защото правителството на Станишев не направи завод за боклук. Но да не забравяме и Костов. Той сега много говори, но кагото беше на власт също не направи завод за боклук. А не го направи, защото е човек на Овчаров и двамата са решили да се заяждат с мен.

- Обещавам по-широко участие на гражданите в управлението на общината.

Обяснение: Не мога да разбера в какво точно ме обвиняват. Тоест не всички де, ами хората на Костов. Обещал съм по-широко участие и още си го обещавам. Какво не му харесва на това обещание. Ако пък толкова не го харесвате, да ви направя друго обещание тогава. Обещавам, например, за 800 дни да вдигна заплатите до 2000 лева. Даже не за 800, защото за 800 го обеща царя, ами направо за 700. Ама аз да не съм по-долу от него.. Той за 800, аз за 700. Той за 500, аз за 300. Той за 300, аз за 100. Той шест за пет, аз пет за четири. Той пет за четири, аз едно към гьотери. Мислите си че не мога да броя наобратно ли?

[...]


Какво разбираме от тази публикация?
1. Че Иво Беров си е все още "костовист", но
2. Че обещанията на Борисов за генералната промяна не са махнати случайно, а нарочно: за да не лъсне голия задник на генерала.

1 коментар:

Анонимен каза...

Скарамуш, ама ти наистина ли искаш да ТИ направя подробен коментар на Беровите измишльотини ????
Свирни и съм готов с ТЕБ на направа дискусия както за ББ(бат Бойко) така и СС(Стефан Софиянски)?????
Кибик Блаже
ПП. Драги ми Скарамуш, котето НЕ Е там където ни казваш!!!!
Котето е именно СЕГА да ги згащиме кандидат кметовете, с фиксирани дати да дадат обещанията Си !! И ако ни излъжат някъде да ГИ СЪДИМЕ, ако трябва и в Страсбург, Хага и т.н. !!!!!

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).